Help! Ik zoek een nieuwe naam

Laat ik maar met de deur in huis vallen: ik ben mijn blognaam spuugzat. Deze blog bestaat al sinds ik zestien was en hij heeft altijd gewoonmaartje geheten. Het is tijd voor iets anders.

Gewoonmaartje is al een hele tijd mijn Twitternaam, maar waarom ik hem ook voor mijn blog ben gaan gebruiken is me echt een raadsel. Waarschijnlijk heb ik er niet goed over nagedacht omdat ik dacht dat ik het bloggen toch niet lang vol zou houden. Hoe dan ook voelt gewoonmaartje niet meer als mijn eigen naam. Ik ben niet heel bijzonder, maar echt gewoon ben ik ook niet, volgens mij. Hoe dan ook denk ik vooral dat ik dat oordeel beter aan anderen kan overlaten.

Punt van dit stuk: ik zoek een nieuwe naam. Heb je een suggestie? Neem dan contact met me op. Zelf denk ik er uiteraard ook over na, maar een oproepje kan geen kwaad, lijkt me.

Alvast bedankt!

3 gedachten over “Help! Ik zoek een nieuwe naam

Reageer

